بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

این وبلاگ پر بازی و برنامه است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو به نام آزاد  به همراه متن موسیقی

DL New Song By Reza Pishro Called Azad With Direct Links & Text

آخرین آهنگ جدید رضا پیشرو آزاد را میتوانید اکنون دانلود کنید و لذت ببرید

دانلود با بالاترین کیفیت 320 [ عالی ] و پخش آنلاین – لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا پیشرو به نام آزاد

 

متن آهنگ آزاد رضا پیشرو

 

این واسه اون موقعست

که بدترین لحظه ی زندگیتو

تبدیل بکنی به بهترین لحظه ی زندگیت یاد گرفتم

یاد گرفتم واسم اتفاق بیوفته بعد معنی کنم

حتی وقتی بد مریض شدم سخت ضعیف شدم

سرزمینمو تو سر قوی کنم

هر وری اتفاقی نرم صبر برین کنم

اول از همه ببندم اتحاد با قلب پرم

که عذاب نکشم از ارتباط با سبک خودم

هر فکری بخواد واسم راست شه رو خفه کنم

سهمم بیاد به اینکه جاذبه رو تله کنم

دنیا پُره حفره‌س با سرنوشتای مختلف

تو همشون خطر هست قدره اعدامه معترض

تو جبهه های متضاد و ارتعاش مبهمش

که نوبتیه تا زمان ارتفاع مردنت

استعدادو گسترش میدمو بلند میخندم

لازم باشه افسرده میشمو خودم میفهممو میرم برمیگردم

از تاریکی به تاریکیه روشن داشتم زیر قسمت سفیدم هم شهر میکَندم

روش تابلو های پرت میزنم که خودم مسیرامو گم کنم رو ابر بغلطم

بدون درس برم ادامشو ترس برهنه کنمو

دست ببندم به جای سبز بچسبم بدون اسب تهمتن

در خلوت هستم توی پاگرد طبقه ی هفتصد

باید به پرنده ها وصل شم

برم به جنگ درنده های تو جنگل

برم به سمت کلمه های تو دفتر

بدون اینکه دنبال خونه بگردم آزاد , آزاد

اعتقاد دارم به خنده های مرموزت

اعتقاد دارم به خنده های مرموزت

تو لحظات بودنو پر میکنی با نبودت

حتی وقتی هیچ حسی نمونده برامو شدم شبیه حباب آب درون شهاب

هر چیز بهم پیوسته تو آسمونت حس فرصت فهمیدنتو تو روزای شومه

شکل امید آزادی از زندانای دوره حس جرات خندیدنه قبل طوفان نوحه

به ارتعاش جوهر قلمم معنی بده بدون فریب علمو جنون کثیف ذهن

یه سادگی شعر به آزادگی عشق شکل اتحاد زیر پوسته نارنگی گرد

حلقه های مقدسی که تبدیل به میوه شدنو بعد خوردنشون شروع میشن به چیره شدن

تو میدونی چه تشابهی بِین ما و اوناستو ممکنه کاتالوگشو بزاری زیر زحل

میخواستم اونطوری که تو میتونی ببینی ببینم

فهمیدنش وحشته و ترسیدن تا مقصدش شمشیر

تقویمه روی نبضمه تو هر دهه و فکر اینکه انسان یه احمق مترسکه

مهم نیست واسه ژنو جنو شعرو ور نیس

این همه سگی الکی واسه پروسه ی سن نیس

اینکه تو جبر سرنوشت بشی یه لقمه ی ابلیس

یه مهره ی فیک فس یه نخبه ی خنگ

اگه از نظر همه فقط یه بزدل زشتی شدی

فکر کنه یه فکر دیگه یه مرده ی ذهنی

اگه روحت بوی نفرین میده رد شدی از دونه دونه چرکی

خونه گرم میشه با جوش دود کتری

اگه اسکاچت هر روز میده بو املت قسطی

نگران پرچمت نباش رو قله ی انجیل

بپاشون بیرونو همشونو بسوزون

میشه فراموش کرد این جبروتو به مرور

اول درونو بجوشون قبل تسلط به فنون

اگه لازم شد حتی بکن تقلب از دروغ

اگه حال بهتری داری روحتو زندگی کن

تو خراب میشدی قصه سودشو میبرد

در خلوت هستم توی پاگرد طبقه ی هفتصد

باید به پرنده ها وصل شم

برم به جنگ درنده های تو جنگل

برم به سمت کلمه های تو دفتر

بدون اینکه دنبال خونه بگردم آزاد

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی