لیستی از هفتاد کلمه ای که بازدید کنندگان سایت شما را زیاد می کند
۷۰ کلمه کلیدی طلایی : من به شما قول میدهم که اگر از کلمات کلیدی طلایی که در ذیل به آنها اشاره خواهد شد در تیتر محتوا و مطالبتان استفاده نمایید ترافیک زیادی را جذب آن مطلب از سایتتان خواهید نمود.
قبل از هر چیزی باید بدانیم که کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی اصطلاحاتی می باشند که در رابطه با متن محتوای سایت ما می باشند و علاوه بر اینکه در ارتباط با موتور های جستجو بکار می روند به کاربران و مخاطبین و خوانندگان وب سایتها نیز این امکان را می دهد که از محتوای متن وب سایت خبر دار شوند.
موتورهای جستجو از طریق خزنده ها و ربات هایی که دارند می توانند محتوای صفحات وب سایت ما را بخوانند.
یکی از مهمترین معیارهایی که این ربات ها برای رتبه دادن آن صفحه در نظر دارند، نحوه بکارگیری کلمات کلیدی تعیین شده از طرف ما می باشد.
همانطور که میدانید تیتر از مهمترین بخش سئو مطالب و مقالات در یک وبسایت است.
و از طرفی تیتر عنوان یکی از فاکتورهای مهم سئو برای موتورهای جستجو است.
قبل از معرفی ۷۰ کلمه کلیدی طلایی در تیتر محتوا لازم هست که یک سری نکات رو در مورد تیتر مطالب بدانید.
نکات مربوط به تیتر قبل از معرفی ۷۰ کلمه کلیدی طلایی
-
تیتر عنوان مطالب باید با تگ h1 نوشته شود.
-
کلمه کلیدی باید در ابتدا تیتر عنوان ظاهر گردد.
-
اگر در قالب استفادهشده تیتر عنوان با تگ h1 نوشتهشده ، اولین پاراگراف باید با تگ h2 شروع گردد.
-
برای یافتن کلمات کلیدی دیگر می توان از ابزارهای گوگل استفاده نمود.
-
لیستی که معرفی میگردد از بهترین کلمات کلیدی آزمایش شده می باشد.
-
موارد لیست شده جزء کلمات کلیدی فارسی هستند.
برای یافتن لیست کلمات کلیدی ، جادویی ، کاربردی و پر جستجو و نیز رتبه کلمات کلیدی در گوگل میتوانید از ابزارهای گوگل کیبورد پلانر تولز و گوگل ترند استفاده نمایید.
لیست ذیل حاوی کلمات کلیدی مناسب جهت درج در تیتر محتوا می باشند
لیست معرفی ۷۰ کلمه کلیدی طلایی و لیست کلمات کلیدی در تیتر محتوا
چرا ، چطور ، چگونه ، چیست ، کیست ، چند ،
قیمت ، ارزانقیمت ، رایگان ، نصف قیمت ، قیمت ویژه،
اسرارآمیز ، عجیب ، حیرتانگیز ، معجزهوار ، راز،
تحول، معجزه ، معجزه آن،
استثنایی ، خاص ، جادویی ، شگفتانگیز ، جذاب،
راهکار ، دستورالعمل ، روشهای ، ابزارهای ، تکنیک های ،
حالا ، بهتازگی ، دلایل،
معامله خوب ، تخفیف ، مقرونبهصرفه،
تا فردا ، در آیندهای نهچندان دور ، بهزودی ، فقط سه روز ، فوری،
برای زمانی محدود ، برای آخرین بار ، آخرین فرصت،
چیزی که به دنبالش بودید،
تازه ، جدید ، شانس ، اقبال،
سود ، برنده ،
با معرفی ، دلخواه همه، اقتصادی،
تغییر دائمی ، درس ، پاسخ،
تضمینی ، منحصربهفرد ، آسان،
نکته ، طلایی ، امتیاز ، اهمیت،
بعد از استفاده از یکی از ۷۰ کلمه کلیدی طلایی که در بالا به آنها اشاره گردید.
حال باید ببینیم که معیارهای مناسب با جذاب بودن یک عنوان چیست ؟
۱-عنوان باید مشکل ، چالش ، هدف یا آرزوی مشتری یا کاربر را دنبال کند.
عنوان باید ساده و مختصر و مفید باشد.
از نوشتن نام کسبوکار و شرکت خود و نیز موارد غیرضروری در عنوان محتوا باید بهشدت پرهیز نمود.
۲-در عنوان نباید از عبارات ابهامانگیز استفاده نمود.
ازآنجاکه هدف از نوشتن عنوان خوب و عالی برای خواندن بیشتر نیست
بلکه هدف از نوشتن عنوان محتوا و نیز مطلب فروش بیشتر است.
عنوانی خوب و عالی است که بهنوعی احساسات مخاطب را تحریک نماید.
۳- در تیتر عنوان از کلمات قوی ، پرقدرت و پرانرژی استفاده گردد.
در عنوان مطلب بهتر است که حداقل از یک کلمه قدرتمند استفاده گردد.
در همین مقاله لیست کلمات قدرتمند را جهت درج عنوان ، مطلب برای فروش بیشتر در تبلیغات را ذکر خواهیم نمود.
۴-مخاطب فکر کند که این محتوا فقط مختص اوست.
از نوشتن مطلب برای عموم کاربران و مخاطبین پرهیز نمایید.
مانند ارائه تکنیک های جدید لاغر شدن مردان بین ۴۰ تا ۵۰ سال بهجای روش جدید لاغری
مثالی دیگر : یک فروش استثنایی عنوان جالبی نیست .
چون هیچ گروه خاصی را هدف قرار نمیدهد.
بهجای آن باید نوشت فروش استثنایی برای خانمهای جوان بین ۲۰ تا ۳۰ سال
۵-از نوع قلم و اندازه مناسب استفاده نمایید.
از رنگهای معکوس استفاده نمایید.
از رنگهای زمینه مشکی کمتر استفاده نمایید.
۶-از نوشتن نام شرکت و برند خود در عنوان محتوا کمتر استفاده نمایید.
مخاطبین و بازدیدکنندگان کاری به نام شرکت و برند شما ندارند.
آنچه برای آنها مهم است عشق و علاقه و سود آنها از خواندن محتوا یا تبلیغ شما است.
۷-عناوین را واضح بنویسید.
از عناوین غیرواضح و گیجکننده بهشدت پرهیز کنید.
۸-از نوشتن مطالب کذب و دروغ پرهیز نمایید.
مخاطبین آنقدر مطالب دروغین و غیرواقعی این روزها شنیدهاند که محتواهای جدید یا ادعاهای جدید را بهسختی باور میکنند.
۹-برای مطالب وقت کافی در نظر بگیرید.
یادتان باشد که مطلب و محتوا را برای انسان مینویسید نه ماشین .
پس برای نوشتن مطلب وقت و دقت کافی در نظر بگیرید.
۱۰-از عناوین باورکردنی استفاده نمایید.
مثلاً عنوان : برای لاغری با روش ما در یک هفته ۳۰ کیلوگرم کم کنید.
ارائه روشها و تکنیک های دیگر برای ایجاد عنوانهای جذاب برای تیترها
۱-زمان رسیدن به هدف را با آمار و ارقام دقیق معین کنید.
مثال : روشهای تقویت صدا برای سخنرانی فقط در عرض ۳ ماه
۲-میزان رسیدن به هدف و نتیجه را با عدد مشخص کنید.
از کلماتی مانند خیلی سریع و شبیه آنکه نتیجه را بهصورت نامفهوم و کلی بیان میکند پرهیز کنید.
۳-نتایج تبلیغ خود را با رقبا خود مقایسه کنید.
بهعنوانمثال : یک فروشگاه اینترنتی کوچک بهصورت معمولی در ماه ۴ میلیون تومان درآمد دارد ولی فروشگاه ساز ما میتواند شمارا به درآمد بالای ۱۰ میلیون در ماه برساند.
۴-نتایج حاصله را با اشخاص معروف مرتبط سازید
مثال : زمانی که فهمیدم که بازیگر معروف …از شامپوی سر … استفاده میکند نظرم بهکلی عوض شد.
۵-نتیجه کار را بهصورت سؤالی مطرح نمایید.
آیا میخواهید در مدت کمتر از سه ماه مانند سخنرانان حرفهای صحبت نمایید.
۶-داستانی واقعی از موفقیتهای خود بنویسید.
مطرح کردن خیلی از آموزشها در قالب داستان گیرایی بیشتری دارد و مدتزمان بیشتری در حافظه مخاطب باقی میماند.
۷-بر جدید و نو بودن مطلب ارائهشده تأکید نمایید.
مثال : ارائه تکنیک های کاملاً جدید برای تقویت صدا فقط در عرض ۳ ماه
۸-پیشنهاد فروش باید انحصاری باشد.
دوره تقویت صدا برای سخنرانی فقط در عرض ۳ ماه با دریافت فیلم آموزشی رایگان
۹-مخاطب را به چالش بکشید.
من با این روش توانستم در کمتر از ۳ ماه مانند سخنرانان حرفهای صحبت کنم و کسب درآمد کنم آیا شما هم میتوانید؟
۱۰-به مخاطب هشدار جدی بدهید.
کارشناسان بازاریابی به این نتیجه رسیدهاند که هشدارهای جدی اثرات بهمراتب بیشتری نسبت به تشویق و ترغیب دارند.
مانند با کشیدن سیگار جانعزیزتان را هرروز ،قدمبهقدم به سمت انواع سرطانها و مرگ نزدیک نکنید.
۱۱-عناوین را با سؤالات چندگزینهای مطرح کنید.
مخاطبین و بازدیدکنندگان از سایت شما اشتیاق و علاقه زیادی نسب به سؤالات چندگزینهای و انتخابی دارند.
اصول انتخاب عنوان تیتر و نیز نحوه نوشتن کلمات کلیدی در مقاله
- عنوان تیتر بهتر است خاص باشد.
- عدم استفاده از فرمول ، علائم خاص و اقتصادی در عنوان تیتر.
- عنوان تیتر باید کوتاه باشد استفاده از ۷ تا ۱۲ کلمه در تیتر عنوان کافی است.
- اجتناب از به کاربردن کلمات اضافی در عنوان تیتر.
برای نحوه نوشتن کلید واژه در مقاله باید موارد بالا را مدنظر داشت
معرفی چند نمونه عنوانهای جذاب برای محتوا و پست ها
۱-عنوانهای سؤالی
مثال : چرا باید ورد پرس نسخه قدیمیتر را بروز رسانی نماییم.
۲-عنوانهایی که باور کردنشان کمی به فکر نیاز باشد.
مثال : باور کنید در یک ماه یک میلیارد تومان درآمد داشتم.
۳-عنوان بیشتر بدانید.
در مورد بهروزرسانی افزونه قدیمی در ورد پرس بیشتر بدانید.
۴-عنوان با عبارت اجتناب از بروز مشکل
چهکار کنیم که در تلگرام آی دی ما بلاک نشود؟
۵-آموزش انجام دادن یک کار به کاربر یا خواننده
چگونه سایت خود را در ۵ ردیف اول گوگل قرار دهیم ؟
۶-از عبارت چطور استفاده کنیم در تیتر بهره ببریم
مثال : چطور با مردم خوب صحبت نماییم؟
۷-استفاده از اعداد در عنوان مطالب
مثال :استفاده از ۷۰ کلمه کلیدی طلایی در تیتر محتوا.
۸-استفاده از قول در تیتر و محتوا
من به شما قول میدهم که با این آموزش شما در کمتر از یک سال میلیونر خواهید شد.
لیست کلمات قدرتمند ، جادویی و پرانرژی قابلاستفاده در عنوان پست و محتوای مطلب
شما ، دلیل ، ارزش ، هزینه ، تضمین برگشت پول ، چانهزنی ، بیشتر ، نخبه ، فوری ، بسیار بزرگ ، ثروت ، راز ، گارانتی ، شگفتآور ، آسان ، کشف ، همینالان اقدام کن ، هر آنچه بخواهی ، هرگز ، جدید ، صرفهجویی ، اثبات ، نتایج واقعی.
چهار کلمه بسیار جادویی و قدرتمند درفروش و تبلیغات
- جدید
- گارانتی برگشت هزینه
- رایگان بودن خدمات
- فوقالعاده
کلمات طلایی برای بازاریابی
عشق و علاقه ، استفاده از کلمه بزرگ مانند تخفیف بزرگ و خارقالعاده، نفیس مانند هدیه نفیس ، چانهزنی : اجازه دادن به مشتری به برای چانه زدن و ایجاد حس برنده شدن ، اسرار و راز ، هماکنون میتوانید دریافت یا دانلود نمایید، صرفهجویی در پول و زمان ، اثبات کردن ، اطمینان در ریسک کمتر ، زود اقدام کردن ، اصلاً نگران نباشید.
برای فهمیدن نحوه قرار دادن کلمات کلیدی در سایت در جلسات آینده مقالات و آموزش های کاملی را ارائه خواهیم داد.
کاربرگرامی ، اگر مطالب خوانده شده برای شما مفید و جالب بود خواهشمند است این مطلب رو در پروفایل شخصی خودتان در فیس بوک، گوگل پلاس ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.
دریافت فایل پی دی اف
دریافت فایل صوتی۱
دریافت فایل صوتی۵
ممنون و سپاس از حسن توجه شما به مطلب ۷۰ کلمه