بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

این وبلاگ پر بازی و برنامه است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود برنامه تپسی درخواست آژانس و تاکسی

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

کد دعوت برنامه تپسی : X1QIWA 

این کد را اگر وارد کنید ۱۰۰۰۰تومان شارژ برای سفر دریافت می کنید

تاکسی یاب ) می‌باشد. این برنامه نزدیک‌ترین تاکسی‌های موجود در اطراف را برای یک سفری کوتاه و مطمئن برای شما ارسال می‌کند. با تماس گرفتن و آدرس دادن شما می‌توانید درخواست یک تاکسی برای رسیدن به مقصد بکنید.امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد دیگر نیازی به تماس تلفنی و آدرس دادن ندارید. با این نرم‌افزار هوشمند به‌راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین تاکسی در شهر تهران را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد در طول شبانه‌روز در هر موقعیت و مکانی که هستید به‌آسانی درخواست تاکسی بدهید.

TAP30

نرم افزار TAP30

نرم‌افزار سامانه هوشمند درخواست تاکسی با حضور رسانه‌ها و راننده‌ها در کاخ نیاوران رونمایی شد. برنامه تپسی با امکانات فراوانی که دارد فعلاً در شمال غرب، غرب و مناطق شمالی تهران در دسترس است و به‌زودی برای تمام منطقه‌های شهر تهران در دسترس قرار خواهد گرفت..

اپلیکیشن تپسی یک سرویس هوشمند تاکسی یاب هست که در شهر تهران شما را به نزدیک‌ترین تاکسی مرتبط می‌سازد و می توانید با تعین مبدا و مقصد درخواست تاکسی دهید. برای درخواست خودرو به آسانی و با دو کلیک می توانید یک تجربه متفاوت از سفر های کوتاه درون شهری داشته باشید.

مبدا و مقصد سفر خود را تعین کنید و با تعین هزینه سفر در نرم افزار تپسی دیگر نیازی به مذاکره و بحث با راننده ها ندارید. با سامانه هوشمند درخواست تاکسی هزینه سفر را به صورت آنلاین پرداخت کنید و پول نقد به همراه خود یدک نکشید. یکی از امکانات جالب نرم‌افزار TAP30 ثبت لحظه‌ای مسیرهای سفر مسافران است، که دوستان و افرادی که شما علاقه دارید می توانند مسیر های عبوری شما تا رسیدن به مقصد دنبال کنند.

با این برنامه دیگر نیازی به سفر با خودرو های تک سرنشین ندارید و با اپلیکیشن TAP30 می توانید به پاکیزگی هوا و داشتن آسمانی آبی کمک  کنید. شما می توانید با معرفی و عضویت این برنامه به دوستان و آشنایان خود، یک سفر رایگان برای خود و آن ها هدیه بگیرید. یک سواری قابل اعتماد در لحظه را با اپلیکیشن TAP30 تجربه کنید.

برای استفاده از تمامی امکانات این برنامه ابتدا با استفاده از شماره همراه خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس شما قادر خواهید بود  با تعین مبدا و مقصد خود درخواست تاکسی بدهید. برای پرداخت هزینه تاکسی هم می توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید و هم با پول نقد این کار را انجام دهید. پس از هر سفر می توانید برای کمک به این نرم افزار و انتخاب بهترین راننده، به سفر خود و راننده رای بدهید.

این نرم افزار توسط تیم TAP30 طراحی شده است و این تیم  با پشتیبانی شبانه روزی از مسافران و راننده گان که کاربران این برنامه هستند، همایت می کند. نرم افزار TAP30 که به تازگی رونمایی شده است با بیش از ۱۰۰ هزار نصب و امتیاز ۴٫۱ در گوگل پلی استور یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین اپلیکیشن در میان ایرانیان می باشد. اگر از افرادی هستید که مدیریت زمان و هزینه برای شما اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم از نرم افزار TAP30 استفاده کنید.

 


ویژگی های کلیدی TAP30 :

  • امکان مشاهده هزینه سفر
  • پرداخت هزینه سفر هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقدی
  • دسترسی به نزدیک ترین تاکسی با اپلیکیشن و بدون برقراری تماس
  • تعین مبدا و مقصد سفراز طریق برنامه
  • قایبلیت امتیاز دهی به راننده گان در پایان هر سفر
  • امکان انتخاب بهترین راننده ها از میان تاکسی ها

تغییرات نسخه جدید TAP30 :

  • اضافه شدن دسته بندی ماشین ها
  • امکان اضافه کردن مقصد های چندگانه
  • رفع مشکلات و بهبود عملکرد

پیش نمایش

TAP30
 
TAP30
 
TAP30
 
TAP30

دانلود باکسDownload Box

نسخهv2.0.0حجم7 مگابایت

کد دعوت برنامه تپسی : X1QIWA 

این کد را اگر وارد کنید ۱۰۰۰۰تومان شارژ برای سفر دریافت می کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی