بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

بازی و برنامه

وبلاگ بازی و برنامه

این وبلاگ پر بازی و برنامه است

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دانلود برنامه کینگ روت

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

نرم افزار اندروید کینگ روت نام یک نرم افزار نام آشنا جهتهک سیستم عامل اندروید یا همان روت (Root) می باشد. با استفاده از اپلیکیشن کینگ روت می توانید بدون برنامه نویسی، فلش یا حتی کرنل کاستوم و راه های مشکل دیگر، تنها با یک کلیک دستگاه خود را روت و یا آنروت (unroot) کنید.

نرم افزار اندروید کینگ روت نام یک نرم افزار نام آشنا جهتهک سیستم عامل اندروید یا همان روت (Root) می باشد. با استفاده از اپلیکیشن کینگ روت می توانید بدون برنامه نویسی، فلش یا حتی کرنل کاستوم و راه های مشکل دیگر، تنها با یک کلیک دستگاه خود را روت و یا آنروت (unroot) کنید.

نرم افزار اندروید کینگ روت kingroot اجازه روت کردن گوشی همراه اندروید را به کاربر می دهد و به صورت خودکار عملیات روت انجام می گیرد. با نصب نرم افزار اندروید کینگ روت kingroot شما قادر به مدیریت تمامی فایل ها و نصب یا disable کردن اپلیکیشن های خود هستید. بعد از نصب نرم افزار اندروید کینگ روت kingroot  و نصب اپلیکیشن ها در حافظه خارجی یا ram،  ظرفیت حافظه داخلی یا rom  گوشی همراهتان افزایش می یابد که باعث بالا رفتن سرعت انجام عملیات های گوناگون می شود در واقع می توانید ظرفیت کامل گوشی همراه خود را فعال نمایید، حتی می توانید به نرم افزارهای خاصی که در حالت معمول روی گوشی قابل نصب نبوده را نصب و اجرا کنید و به تمام امکانات گوشی خود حتی آن دسته از تنظیمات که از نظر شرکت تولید کننده دستگاه مجاز نیست دسترسی پیدا کنید.

البته برای بالا بردن سرعت گوشی اندروید تبلت می توانید مقاله بهینه سازی تبلت را مطالعه کنید که در آن راه هایی ساده اما کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

نرم افزار اندروید کینگ روت

آموزش نصب نرم افزار اندروید کینگ روت :

  • برای انجام این کار ابتدا فایل Apk نرم افزار اندروید کینگ روت kingroot را از یزد اپلیکیشن دانلود نمایید
  • سپس فایل را در دستگاه و حافظه داخلی نصب کنید
  • در نهایت فایل دریافتی را اجرا کنید و گوشی همراه خود را روت نمایید

توجه داشته باشد که گوشی همراه خود را به شارزر متصل نمایید تا خاموش نشود.

آموزش حذف نرم افزار اندروید کینگ روت :

  • برنامه KingRoot رو باز کنید
  • اکنون روی علامت سه نقطه در (بالایی) نرم افزار کلیک کنید و وارد تنظیمات کینگ روت شوید
  • حالا گزینه General Setting را انتخاب کنید؛ سپس Uninstall KingRoot را انتخاب کنید تا نرم افزار از گوشی شما حذف شود

بعد از این که عمل روت به صورت خودکار و توسط سیستم عامل اندروید انجام شد، گوشی همراهتان به صورت خودکار ریست می شود.

روت کردن گوشی همراه عمل ریسک پذیریاست لذا بعضی از گوشی های همراه برای عملیات روت بد قلق می باشند و دارای امنیت security بالایی هستند پس تنها زمانی دست به این کار بزنید که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

لذا توجه کنید که با انجام عمل روت، گوشی تلفن همراه شما از گارانتی خارج می شود و هرگونه عواقب احتمالی به عهده خود کاربر می باشد. نرم افزار اندروید کینگ روت kingroot قابلیت شناسایی خودکار گوشی همراه و تنظیم محیط برنامه را دارد و نسخه دستاپ آن با انواع ویندوز ها سازگار است.

اگر علاقه ای به روت دستگاه اندرویدی خود ندارید راه های دیگری برای ایجاد دسترسی بیشتر به سیستم عامل اندروید وجود دارد که از آنها می توان به هک اندروید بدون روت اشاره کرد. در مطالب قبل سری هک هایی را معرفی کردیم که نیازی به روت کردن و شکستن قفل نرم افزاری ندارند. می توانید با استفاده از آنها روح تازه ای به دیوایس اندرویدی خود ببخشید.


ویژگی های کلیدی نرم افزار اندروید کینگ روت :

  • استفاده از یک کلیک جهت روت کردن
  • وجود گزینه های روت و آنروت
  • پشتیبانی از اکثر گوشی های همراه اندروید
  • پشتیبانی از گوشی ها با اندروید 5.1
  • عملکرد سریع
  • افزایش عمر باتری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی